Πληροφορίες

Χρήσιμα στοιχεία και πληροφορίες για την ασφάλισή σας

Συχνές ερωτήσεις

1Τι είναι ο ασφαλιστικός πράκτορας;
Ο ασφαλιστικός πράκτορας είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διανέμει ασφαλιστικά προϊόντα για μία ή περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες. Είναι υποχρεωμένος να είναι εγγραμμένος στο οικείο επαγγελματικό επιμελητήριο και να ενημερώνει τους πελάτες του για τον αριθμό ειδικού μητρώου του.
2Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στον κλάδο των ασφαλιστικών πρακτόρων;

Για να ασκήσει κάποιος σήμερα το επάγγελμα του ασφαλιστικού πράκτορα θα πρέπει να δώσει γραπτές εξετάσεις στην Τράπεζα της Ελλάδος, που είναι η εποπτική αρχή του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα.

Πληροφορίες για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων μπορείτε να βρείτε εδώ: www.bankofgreece.gr/kiries-leitourgies/epopteia/epopteia-idiwtikhs-asfalishs/dianomh-asfalistikwn-proiontwn

3Ποιος είναι ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου;

Διανέμει ασφαλιστικά προϊόντα έναντι προμηθειών.

Καταγράφει και μελετά τις ασφαλιστικές ανάγκες του πελάτη με σκοπό την εξεύρεση των κατάλληλων ασφαλιστικών προτάσεων για την κάλυψη των αναγκών αυτών.

Παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές στον ασφαλιζόμενο.

Παραδίδει και επεξηγεί το ασφαλιστήριο.

Εξυπηρετεί τον ασφαλισμένο όταν χρήζει ανάγκης καθώς και σε τακτά χρονικά διαστήματα επικαιροποίησης των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη.

4Ενδιαφέρομαι για ένα συγκεκριμένο ασφαλιστικό προγράμμα. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα που θα βρείτε στην σελίδα παρουσίασης του προγράμματος που σας ενδιαφέρει. Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας προτείνουμε την βέλτιστη ασφαλιστική λύση βάσει των αναγκών σας.

Αν χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες ή έχετε κάποια απορία, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@korakianitiagency.gr ή τηλεφωνικά (2695044717, 2695043826, 6944278670). Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση επιθυμείτε.

5Γιατί να ασφαλιστώ αφού είμαι υγιής;
Είναι αλήθεια ότι όσο είμαστε νέοι και υγιείς θεωρούμε την ιδιωτική ασφάλιση «περιττό» έξοδο και δεν αποφασίσουμε να την εντάξουμε στον οικογενειακό μας προϋπολογισμό. Ωστόσο, οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες ασφαλίζουν υγιείς ανθρώπους και εάν δηλωθεί κάποιο σημαντικό πρόβλημα υγείας τότε είτε προκύπτουν εξαιρέσεις στην κάλυψη, είτε χρονικές αναμονές, είτε ακόμα σε πολύ σοβαρές περιπτώσεις απορρίπτεται η ασφάλιση. Επομένως ασφαλιζόμαστε όσο είμαστε υγιείς έτσι ώστε να έχουμε ένα ασφαλιστήριο σε πλήρη ισχύ καλύψεων.
6Γιατί να ασφαλιστώ αφού έχω ήδη πληρώνω το δημόσιο ταμείο ασφάλισης;
Η ιδιωτική ασφάλιση έρχεται να καλύψει κενά του δημόσιου συστήματος ασφάλισης. Να μας δώσει πολλαπλότητα επιλογών και να λειτουργήσει συμπληρωματικά με την δημόσια ασφάλιση. Ο πιστοποιημένος ασφαλιστικός σύμβουλος είναι υποχρεωμένος να λάβει υπόψη του όλες τις παραμέτρους και να σας προτείνει μια λύση βάσει των στοιχείων που του διαθέτετε.
7Όταν είμαι δανειολήπτης υποχρεούμαι να ασφαλιστώ στο πιστωτικό ίδρυμα που μου χορήγησε το δάνειο;
Η αλήθεια είναι ότι όταν λαμβάνουμε ένα δάνειο, η δανειακή μας σύμβαση μας υποχρεώνει να ασφαλιστούμε. Ωστόσο, η επιλογή της εταιρείας που θα ασφαλιστούμε είναι ελεύθερη. Καλό θα ήταν λοιπόν ο ασφαλισμένος να κάνει μια έρευνα αγοράς για την ασφάλιση προκειμένου να βρει την βέλτιστη οικονομική λύση.
8Γιατί πρέπει να δώσω τόσα προσωπικά δεδομένα για να ασφαλιστώ;
Ο ασφαλιστικός σύμβουλος με το άρθρο 30 του ν.4583/2018 είναι υποχρεωμένος να καταγράψει τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη προσυμβατικά προκειμένου να προτείνει την βέλτιστη ασφαλιστική λύση. Στην ουσία η διαδικασία αυτή έχει ως στόχο την διασφάλιση του ασφαλισμένου προκειμένου να λάβει ένα πρόγραμμα που θα ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες του.
9Πώς μπορώ να ελέγξω αν το αυτοκίνητό μου είναι ασφαλισμένο;
Μπορείτε να ελέγξετε αν το αυτοκίνητο σας είναι ασφαλισμένο εδώ: www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx
10Δεν είμαι σίγουρος για την ασφάλιση που μου ταιριάζει. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Οι πιστοποιημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοί μας είναι στην διάθεσή σας, για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε το κατάλληλο ασφαλιστικό πρόγραμμα. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@korakianitiagency.gr ή τηλεφωνικά (2695044717, 2695043826, 6944278670) για να συζητήσουμε, να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας προτείνουμε την ασφαλιστική λύση που σας ταιριάζει.

Μύθοι και αλήθειες σχετικά με την ασφαλιστική πραγματικότητα

1"Οι ασφαλιστικές δεν πληρώνουν"

Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει κάποιον δυσαρεστημένο ασφαλισμένο να εκφέρει αυτή τη γενική διαπίστωση. Η αλήθεια είναι ότι η ασφαλιστική σχέση περιλαμβάνει την εμπλοκή ασφαλιζομένου, ασφαλιστικού πράκτορα, εταιρείας και ασφαλιστικού προϊόντος.

Πρέπει, λοιπόν, η επικοινωνία των μερών να διέπεται από σαφήνεια, ειλικρίνεια και εντιμότητα. Η σημερινή νομοθεσία έχει κάνει τεράστια πρόοδο στην διασφάλιση του ασφαλιζομένου. Κωδικοποιώντας την προσυμβατική διαδικασία υποχρεώνει πιστοποιημένους ασφαλιστικούς συμβούλους να ακολοθούν μια συγκεκριμένη ακολουθία έγγραφης ενημέρωσης με σκοπό ο ασφαλισμένος να λαμβάνει την καλύτερη ασφαλιστική λύση. Από την πλευρά τους οι αξιόπιστες εταιρείες έχουν απλοποιήσει την ασφαλιστική σύμβαση με ξεκάθαρους και κατανοητούς όρους.

Ο ασφαλισμένος, τέλος, θα πρέπει να δίνει σωστή και αληθή πληροφόρηση στον ασφαλιστή για να διασφαλίσει κι εκείνος την εγκυρότητα της διαδικασίας.

2"Η ασφάλεια είναι είδος πολυτελείας"
Η ασφάλιση είναι είδος βασικής ανάγκης. Ένα αιφνίδιο πρόβλημα υγείας με δαπανηρό κόστος θεραπείας θα αποτελέσει τεράστιο πρόβλημα -πολλές φορές και δυσεπίλυτο- σε οικογένειες με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα. Θα ήταν τεράστια ανακούφιση, λοιπόν, για αυτά τα νοικοκυριά σε μια τέτοια περίπτωση να υπάρχει ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα όπου θα έλυνε όλα τα άγχη των οικονομικών συνεπειών που συνεπάγεται ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.
3"Ο ασφαλιστής θέλει να μου πουλήσει"

Πολλές φορές θεωρούμε ότι ο ασφαλιστικός πράκτορας είναι ένας άνθρωπος που θέλει να μας πουλήσει κάτι που δεν έχουμε ανάγκη. Είναι αλήθεια ότι ακόμα και στην μυθοπλασία ο ασφαλιστής είναι μια καρικατούρα πωλητή που γίνεται πιεστικός για να φέρει αποτέλεσμα.

Η σημερινή πραγματικότητα έχει αναδιαμορφώσει το τοπίο δίνοντας στο επάγγελμά μας το κύρος και την αξιοπιστία που του αρμόζει. Βάσει νομοθεσίας ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι πιστοποιημένος μέσω γραπτών εξετάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος. Είναι εγγεγραμμένος στο οικείο επαγγελματικό επιμελητήριο και πρέπει να ακολουθήσει μια θεσμοθετημένη διαδικασία μελέτης των αναγκών του ασφαλισμένου με σκοπό να του εξασφαλίσει την βέλτιστη ασφαλιστική λύση. Οι αυξημένες αυτές νομικά απαιτήσεις έχουν προσελκύσει πτυχιούχους με σημαντικά τυπικά προσόντα στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης. Τέλος, η μέτρηση της παραγωγικότητας του ασφαλιστικού συμβούλου εμπεριέχει ποσοτικούς και ποιοτικούς δείκτες μέτρησης.

Επομένως, ο επαγγελματίας που έχει επενδύσει την σταδιοδρομία του σε αυτό το επάγγελμα επιδιώκει την διατήρηση των ασφαλιστηρίων που συνάπτει. Και αυτό γιατί έτσι θα καταφέρει να βιοποριστεί αξιοπρεπώς από το επάγγελμα του ασφαλιστικού πράκτορα. Κανένας συνεπής και αξιόπιστος επαγγελματίας δεν επιθυμεί πρόσκαιρο κέρδος αντίθετα επιθυμεί την οικοδόμηση αληθινών και σταθερών συνεργασιών που θα εξασφαλίσουν την μακροβιότητα του στο επάγγελμα. Αναζητήστε, λοιπόν, αληθινούς επαγγελματίες που έχουν επενδύσει στον ασφαλιστικό τομέα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ